RSS Feed
This is a mood message, you can edit this message by editing file message.php, or you can also add here some advertisement.

Thursday, April 23, 2009

kasut oh kasut



sape tahu ape fungsi kasut??pada asasnya fungsi dia untuk memelihara kaki dari mende2 yang buleh menguris kaki...itu lah ciptaan manusia..untuk memelihara nikmat yang diberikan Nya.

tapi sekang manusia semakin bijak...semakin demand...semakin bebas...dan sekarang telah mencipta pelbagai jenis kasut dengan mengasimilasikan nya dengan keadaan...dengan menambah fungsi kasut...dan kebanyakkannye yang banyak bunyi tentang kasut nih pompuan lah...laki kurang...aku agak pentingkan gak sebenarnya...tapi bergantung pada keadaan..student wat cara student..dah ada duit senri nanti baru pikir untuk mencari yang terbaik!!

cube tgk kasut pompuan yang jenis heel nih..tapi bukan heel yang paku 2...tapi kasut tinggi je ni sangat cantek...bagi aku lah..dia agak2 urban dan mampu melindungi anda bila hujan..disamping itu jugak akan meningkatkan level of confident seseorang wanita...korang tahu x level of confident wanita 2 terletak pada kasutnya???hahahahaha..btol weh

tapi bagi aku..confident pada pompuan cukup dia tahu ape yang dia pakai 2 elok x elok...yang penting bukan untuk org pandang...untuk keredaan yang Esa cukoop!

tapi aku usya kasut ni aku mmg minat..sebab dia style agak2 kasual n sangat style...hehehe..busan xda idea aku usya part style laa...hehehe..babai!!

2 comments:

nadiah said...

...kasut nie bley diguna paki utk maen bOla sepak n sbginya......

..selain 2 bentuk yg unik cm perahu, bley redah air yg bertakung..klu ito banjir lagik, aq syorkn korang mmg patut beli...

..for safety, kene kejar anjing, skali baling mmg confirm pengsan anjing tersebut..

opss~...gurau2 jew, en zaihafiz...jgn mare..

..komen sayer: kasut nie mmg styLO...=P

AmAlinA said...

... muncung kasut tu dah macam kasut Mc Donald.. Tapi klu cuba kasut Mc D lagi sytlo...

~~opppps~ buah guli buah getah, saja perli jangan marah...

Post a Comment