RSS Feed
This is a mood message, you can edit this message by editing file message.php, or you can also add here some advertisement.

Thursday, April 16, 2009

Beg yang cantek!



Kepada lelaki-lelaki metroseksual, or wanita-wanita yang agak2 yang ada perasaan berahi kepada barangan cuba tgk beg keluaran chanel(yahud nih)..apa yang nak dibangga kan bukan lah kehebatan pada jenama, tapi fungsi beg nih dah kearah keterbukaan melampau laaa...sume org bleh nampak, psykologinya, bila org tgk beg 2 dengan transperentnya dapatlah membuat andaian seperti agak kemas dan bersih laki di situ, n mungkin jugak akan kuar perkataan style beb...tetapi, cuba kita sesama pikir, praktikal x beg yang fungsinya menyimpan barang dan kemudian di tambah fungsinya supaya orang lain buleh tgk isi dalam kita..

Keterbukaan

konsep keterbukaan ni lah yang cuba dibawa ketengah. keterbukaan boleh. tapi pastikan kalu nak terbuka, pastikan dahulu batasnya sampai mana dengan mengaplikasikan kehebatan akal yang dikurnia. Saya disini bukan lah nk kate design dia x bagus or bagus. cuma berkongsi pendapat tentang kegilaan rekaan zaman sekarang kalu buleh sume nk bukak...tentang fasion pompuan xyah describe dah tahu dah...mana yang buleh dibelah kita belah. Mana yang x buleh bla kita transparentkan...xpon kita nipiskan kain...kalau boleh kita tengok sesuatu then kita nilai sendiri praktik x mende ni untuk diaplikasikan dalam kehidupan seharian. tanyelah orang yang pakar. tapi hidup di dunia ni eloklah sederhana je. jangan lebih2. kalau dapat lebih bersyukurlah kepada Yang Maha Esa..ok!

0 comments:

Post a Comment