RSS Feed
This is a mood message, you can edit this message by editing file message.php, or you can also add here some advertisement.

Monday, June 1, 2009

menjawap TAG!

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

Ruh+Jasad, family & friends.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

Roti kosong kuah kambing amid.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

ikut napsu aku nk kawen kat atas langit...if only got technology lah nak bawak about 2000 invitation kan kat atas 2...tapi itu khayalan...kat umah suda!!

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

restoran amid

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

Mengenal Diri

8. Apakah nama penuh kamu? EJA TERBALIK

Zaihafiz. bila Terbalik dia jadi Zifahiaz....cam best je bagi name anak kan!!!

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak?

Mama+Babah

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??

My role model. Muhammad S.A.W.

Nothing impossible...kan?

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

-jojo

-apis

- Lina

-Lin

-Mast

-Amat

-pejo

-lufti

- KKDK 0708,0809

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?

Mustilah ye. kalu adik aku g latihan polis ke...g berkelah ke..kalu x bagi kat dia je..upah dua hengget!!

tapi kalu dia xda..jawapan nye sendri gak!!

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?

Mekah,7 tempat ajaib di dunia

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..

-Pompuan yang bergenetik lelaki

-Suwit!

-Kerek

-Chokobi Bersastera

-congkak!

15. 8 perkara yang amat saya gilai?

-Memerhatikan

-Talking

-Laughing

-music

-building technology

-Motivation quotes

-art of persuasion

-engineering

16. Pelukan atau ciuman?

Ciuman

17. 8 perkataan yang sering diucapkan? (kalau marah kat sapa2 ahh)

- bukan cukop!

-sengal

-kaliamak

-H1N1

-pundek

-fcuk!

***aku cube sehabis baik...tapi aku lupa..sesape yang pernah dgr makian yang lain sila bagitahu eaaa..aku nih pelupa sket***

18. 8 buah buku yang paling baru dibaca

-how 2 win friend and influence people

-sifat 20

- Mengenal Diri

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??

- disamping mu

-no promises

-adagio

-jalinan

-Deeper Conversation (Yuna)

-1 2 3 4 (Plain White T’s)

20. Mari men’TAG’ 8 orang lain…

-Mast

-Mimi

-Mirad

-azie tom

-nana

-ina

-sesiapa yang membaca..ramai sangat wehh!

2 comments:

Mimie KusyA said...

hohoh saye ditag..hehe..iyekah? baik!

Anonymous said...

pompuan yg bergenetik lelaki??aiyakk...huhu.
saya tidak congkak ye.
peramah lagi baik ati.
hahha

Post a Comment