RSS Feed
This is a mood message, you can edit this message by editing file message.php, or you can also add here some advertisement.

Friday, December 11, 2009

kitar semula!!

kecik2 dulu sape suke men bawah gelung?? angkat tangan sekang..

dulu time kecik2 mak aku cakap..."jgn pegi bawah gelung banyak ular"aku suke sebab leh men sorok2..bleh men ciku chak ngan kazen aku..hehehehe...

dolu2 time kecik2 panggil gelung...skang dah ada ilmu sket rupa2nya ini adalah paip!

rase2 kalu jadikan paip tempat tinggal posible x??

sure!

Das Park Hotel in Austria!!

kepada sesiapa yang ada paip lebih nk buang sayang..jadikan lah ia hotel!!

Features:

- ada personal lock...dapat time kite book bilik nih..
- mini bar, toilet dan kemudahan lain ada kat sekitar paip ajaib ini!
- mengunakan sistem "bayar ikut suke" tiada tetapan harga disini...nak bg bape bagi...sebab ini baru in trial process kot!!



*bahagia je dorang ni kat dalam nih kan*



*x sesuai untuk keluarga besar...*


*inovasi!!*

tapi hotel nih cuma ada time musim sejuk arr..kat mesia kalu nak implement kena design len la paip nih...tapi aku terpikir..apa salahnya kan..kalu dia ada kat tempat2 yang payah nak cari hotel...kan2!

3 comments:

muhsync said...

aku suka entri ni...kreatif gilak. leh cuba wat kat malaysia ni. amacam wat kat parit raja? ada bran..!! hahaha

view said...

mesti bran punye..dalam perancangan ar nihh..hahahahaha...so kepada sesiapa yang ada paip lebih roger 2 ya!!ahahahah..

Unknown said...

agak2 ada gempa bumi x kt parit raja? nnt golek2 pulak hotel tu. hahaha.

Post a Comment