RSS Feed
This is a mood message, you can edit this message by editing file message.php, or you can also add here some advertisement.

Monday, December 7, 2009

Apprisiasi makna cuti di hujung minggu!

Weekend yang memenatkan...huh!!!

Sabtu
bermula dengan...Instict

bau satu kehadiran...
macam ada yang x kena...
ahhh!!apalagi!

*serkap*
x dapat sebab terlampau jarang kot...next time aku kecikan serkap ku!!!
hampir terkono dah...

*redha*--->*PC fair* bedooh-mu nih!!

"CheT!!!"

okay2..aku kasi can arr..dah terkena nak wat camno!!sabo yo laaa xai..

perasaan ketika terkena!!


*Senang...Gembira...Terbang..Indah..Kenyang..Lega..Bersyukur*
lalalalalalala...

terima kasih untuk kamuberdua!!

~~~perasaan ini muncul TERHARU!...riang hati aku SUMPAH! Terimakasih Sayang!

KEMUDIAN...

sesat....(mirad yang sengal!!)makan...gelak..makan..gelak..makan...hembus..
weehhh..aku dapat hadiahh..pewitt!!!suke2..yey!

pastu bergerak....

~~~~jalan2...kaki kusehat...lalalalaa...bersama~~~~yuhuuuuuu!!

Masjed jamek...medan mara...gambar rujuk referensi!!

Magrib berlalu...perut semakin memberontAk..diam arr..jgn bagi aku malu depan Dia!!!
Dagang avanue!!makan....ayuh jojo!

*yum..yum...huhuhuhuuii...*sedap dan kenyang.....wahhhhh~~

"phus...phus...phus..huh!!!lega...jojo mencetuskan propaganda dengan kesah "kesah rokok separuh!

ya!!! tepat sekali!!jojo macam hayam!!!

Sabtu pagi yang gelap....kisah tragedi berlaku..
bahu aku merajuk..kaki enggan menurut kata...peluh dah macam hujan...
tapi sehat!!!sebab aku kan sedang bersenam...

*fakta Gila*= men badminton 6 org 3 jam hilang akal ke??...sumpah jeran!!!
5 amatur + 1 pro...mampus rosak system peranakan beb!!(fikiran sila berseh disini!!)

AHAD
5 menet jumpe...cukop untuk bekalan dalam jangka masa yang tidak di ketahui..
sabar+yakin+Syukur....selamat Jalan Juliet!! kenang daku dalam doamu!!! kesah saya merindui kamu bermula!!!

pulang..

*pesbok...kroihh...kroihh..*

*Tanggungjawap ditunaikan*

*menelaah sebelum buku menelan ku..

ches!!!!kroihh...kroihh..*

8.30pm

ke sepot plenet!!!!
melayankan kengkawan perawan...bermen putsal!!!ayuh!!!!

*00:10:10 : riang ria bersama kanak2 dan rakan tawlan masuk ke padang buatan!!

*00:20:10 : kesian ahli sihir mast!! seperti didalam perang ketika perlawananan mengharap bola...bola x boleh harap..sabar yeee mast..

xpa...untuk suka2 kan....mast bertukar wajah...muka kelat...hati ditembak..mati diluar padang...ditemani jojo..merasakan yang sama!!

pot..pet..pot..pet..begitu..begini..begitu..begini..

rancak lawan mulut diluar..sama dengan perang didalam..

*00:30:00 : perang makin ganas...seperti perlawanan RM7 ribu untuk si pemenang..aku tenang...mast n jojo kusut masai..zai,syerin,...kelihatan pasrah..nozie..tugu perkasa..(sila bayang kan perlawanan friendly sholin soccer)

*00:50:22 : keganasan terus berjalan...Lina sungguh gagah aku lihat bodycontact dengan lufti...tenang~~~di rembat Mok..di tepis~~ selamber je..

baris ini dedikasi khas untuk lina...---->"LINA HEBAT!!"

*01:00:00: TAMAT TETETt!!!!

lapar2..makan2....phus!!!..pHUs!!..memom!!!--->>Alhamdulillah






gelak2..tawa2...mamak kedai geleng kepala...dah macam share kedai itu disertai bersama bapak KAMI!!
baru 11 org masuk kedai...bising seperti di litar sepang....weng sana...weng sini

dah memang weng nak wat camne...sabar je incik mamak!!!!

Dengan

Nozie melatahnya--->Utie S.T mengacaunya--->S.B Hapis mengelaknya--->S.H Jojo pemuncanya!!--->Mast menyampuknya..S.G Aku meyangkalNya--->S.K.A Lina bergambar kembar ketika kecilNya--->S.K.K Lin me-rifill susu!!!

nilah kami the Pandan Gagaks Itam..

KAMI = lama x jumpe..rindu bersama..berkongsi bersama...

sekali lagi INDAH itu hadir di sini..
didalam satu organ yang dipanggil Qalbu..

aku bersyukur..

perasaan ini hadir.....di semua hati kami...

semoga weekend yang memenatkan nih hadir di setiap hari...

AKU SANGGUP!!

referensi-->sini,sini juga

3 comments:

cik gojes :) said...

kak Lin n kembar beLiaw menten kiut jek...
pasangan mempeLai da basi pon comeL jek...
apee pasaL abg jojo macam puyus jak daLam semua gamba yg adee...
abg zai ngan abg apis, siLa Laaa tambah diameter badan anda...wahahahahahahah~

Anonymous said...

incik, saya kira deria instinc incik tidak begitu tajam. sila asah ianya kembali ye.
haha!
saya tak tahu berapa lama incik rasa dgn apa yg saya dah tinggalkan utk incik.
saya harap incik akan tersunyum bila ingt tentang ini.

oh!kawan2 incik memang best!
mereka hebat.
tapi, yg penting incik la yg paling best!!:)
**wink2!

view said...

diameter akan ditambah...berdoa laa!!!

mincik,
jangan risau!!detik ini adalah satu rakaman sempurna!!

Post a Comment