RSS Feed
This is a mood message, you can edit this message by editing file message.php, or you can also add here some advertisement.

Tuesday, September 1, 2009

REJEKI

Hari nih aku datang awal sket ke opis sebab aku pergi ngan jojo jadi x wat ape aku pon nak mengupdate kan le BB kali ini....

minggu lepas ari sabtu aku follow abg aku g berniaga kat MAEPS kat ngan upm serdang...tempat dia syes mmg care!!siap ada gokart ngan car driff woo...mmg stylo...tapi aku pelik xramai org tahu lagi...peniaga disitu agak ramai dengan tapi sayang...org yang nak membeli 2 x ramai...terjumpe lak ngan member aku yang dah lame x jumpe iaitu NUTT!! member zaman2 jahiliyah...dia berniaga jeans kat situ...

time tengah sebuk2 tunggu org datang nak membeli, bertemankan bunyi2 radio dari gerai2 lain kepala aku trus terbang kepada satu perspektif yang baru...iaitu kesungguhan untk mencari rejeki yang di tonjolkan oleh peniaga2 disini...even xda orang sgt pon dorang still stay sampai kol 11.30 malam....tempat dia nih mmg strategik dan aku berpendapat ia maybe buleh jadi lagi hebat dari uptown yang sedia ada...

bagi aku rejeki Allah berikan....duit merupakan medium yang paling dikenali org manusia normal. adapon dek kerana terlalu ingin mengejar rejeki akal dan tulang 4 kerat harus lah d gemblengkan bagi mendapatkan rejeki yang diingin kan

KALAU DAPAT LEBIH?
beringat2 lah...jgn lah terlampau ikutkan hawa napsu! enjoy terlebih sebab ia akan mendatang kan pada kite kelak

KALAU DAPAT KURANG?
jgn keluarkan beberapa ayat2 maki....tarik napas sedalam2 dan hati jika ada yang terkentut kerana mungkin urat kemarahan akan semakin tegang...tapi apa yang penting jgn mengeluh dengan apa yang dapat...senyum bersyukurlah kerana masih ada lagi yang lebih sadis keadaannya jika dibandingkan ngan kite!

0 comments:

Post a Comment