RSS Feed
This is a mood message, you can edit this message by editing file message.php, or you can also add here some advertisement.

Monday, September 7, 2009

Reunion smtms

Malam yang mengembirakan

Gathering

Berpaksi kan koordinat X itu bora dan Y ombak.. kami ex-smtms 2001 bersetuju untuk berbuka beramai2 disana. Dikepten kan oleh Terk selaku mamat besi pada zaman pangilan 8 tahun lalu…beliaw telah berjaya mengumpulan lebeh kurang 50 org laa…untuk masuk kebora ombak sume participant dikehendaki membawa “ampatpulohlimahengget” kalu ikut kan napsu kedekut aku mmg mahal..n makanan setakat boleh laa…x lah superb..tapi 45 hengget itu adalah tiket yang bakal memberikan keseronokan/ perasaan yang lebih gempaq dari korang bayar hengget untuk tengok konsert malam indonesia…seyes..

Sebab?

Program merapatkan silaturahim nih mmg mahal…definasi mahal aku adalah dengan kata lain maksudnya berharga!...x kire la..compare antara zahir dan batin…dedua kompem mahal… zahir mungkin bleh murah if wat kat tempat2 yang sempoi…bagi aku kan…reunion nil ah tempat kite lupekan kesah lame..kembali kepada masa lampau…seyes…macam mane berubah pon korang…biler reunion akan kembali dengan gaya terjal zaman “es-pi-em!!!”. Mmg aku senyum sampai ketelinga je…sape yang xdatang mebi dorang xnampak function sahabat2 lame ni…even kalu dulu korang jenih x campur org pon…org kepada sesiap yang x dpat keseornokan berkawan zaman2 belajar dulu…sebab waktu belajar dipenuhi dengan hasad, dengki, kaliamak panas ati dengan kenakalan kengkawan…caya cakap aku..kalu jumpe balik dah tetua nih…sume jadi len…topic utama perjumpaan hanyalah mengimbau kenagan lama dan update berkenaan dengan apakah berita anda sekang!!

Yang bawak anak, yang bawak org umah…yang bawak telur dengan bantuan burung pon ada…tapi aku paling panas bile org tanye mane pasangan…asik single je..gua dah plural beb…tapi x bawak je sebab xleh nak masukan dalam poket…

Rata2 sahabat2 smtms aku sume jadi org..sume tahu nak hidup…aku bangga ngan korang…x sesia dulu kena lempang,terajang, henjut ketapi 1000x, dengan warden berkuasa waktu tu..dan akhirnya korang tetap jadi org..

Masalah tetap akan timbul sebab itulah dakwat untuk jalan kehidupan…tapi sahabat/rakat merupakan intipati yang bakal memberi kenangan baik atau buruk…tapi aku ada terbaca time ramadhan nih lah kite kena memaapkan..buang je yang keruh……

Kat bora ombak 2, kiteorang tempah 5 meja…..itu baru 4 org yang kawen 1 pasangan bawak anak… dah 5 meja..cukop 10 tahun dari sekang aku yakin kami mampu menjajah bora ombak itu..hahahahha….
Anyway…silaturahim haruslah dijaga…medan reunion medan mengembalikan kenangan lama…manis atau pahit kenangan itu anda tentukan..kalu pahit anda x biasa telan jgn telan..ambil masa untuk belajar menukarkan yang pahit kepada manis…hopefully persahabatan kami smtms di redhai dan akan kekal hingga keahirnya..adios!!!


makang!!!!


bersama anak ya kembar beb!!..Riana




panjang umur kite jumpe lagi!!


1 comments:

Munirah Abd said...

hehehe ok ok panjang umor buat lagi..n aku akan pastikan aku hadir..woooooooohooooooo

Post a Comment